Systemsupport

Masters team erbjuder support för alla Masters lösningar för att ett optimalt utnyttjande av programvaran uppnås. Vi är dedikerade att hjälpa dig att få största möjliga värde av Masters lösningar och för att du ska lyckas med uppgifter och projekt på plattformen.

Master erbjuder gratis systemstöd för alla sina kunder. Stöd ges genom ditt lokala Master kontor eller direkt från Master International. Se vilka supportalternativ du har nedan.

Onlinehjälp

För att komma igång med Metis hittar du information här. På den sidan hittar du länk till klienten och hur du får inloggningsuppgifter. Vi beskriver också hur du låser upp ditt konto, uppgraderar Metis och hittar våra korta instruktionsvideos om Metis.

Väl inne i Metis kan du dra nytta av Metis onlinehjälp som finns tillgänglig direkt från programvaran. Denna inbyggda hjälp ger omedelbara och steg-för-steg-instruktioner som beskriver den specifika uppgift som du för närvarande arbetar med.

Emailsupport

Supporten är bemannad från 8:30 till 4:30 CET / CEST. Vi tar emot email dygnet runt och ser till att er fråga besvaras. Skriv till support@master.se.

Telefonsupport

Supporten är bemannad från 8:30 till 4:30 CET / CEST. För telefonsupport ring 08-32 42 42.

Whitepapers och systeminformation

Registrerade användare av Metis plattformen har tillgång till användarsajter, dokumentation, whitepapers och detaljerade beskrivningar av olika funktioner och arbetsflöden. Vänligen kontakta supporten.